جیتکس ۲۰۲۲ سال آینده ۱۸ مهر افتتاح می‌شود

با اعلام مسوولان برگزاری نمایشگاه:

جیتکس ۲۰۲۲ سال آینده ۱۸ مهر افتتاح می‌شود

 
 
نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۲

براساس آخرین اخبار مرکز تجارت جهانی دبی، تاریخ دوره جدید نمایشگاه هفته فناوری جیتکس اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ناشران دیجیتال، چهل و دومین دوره نمایشگاه جیتکس که سالانه با حضور صدها شرکت از بیش از ۱۷۰ کشور جهان برگزار می‌شود سال آینده از ۱۰ تا ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۸ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.

در طول سال‌های گذشته، فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی امکان شرکت ده‌ها استارت‌آپ ایرانی را در بخش فیوچر استارز نمایشگاه جیتکس فراهم کرده‌است.

امسال نیز ۲۰ کسب و کار نوپای ایران با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در بخش فیوچر استارز نمایشگاه جیتکس مشارکت کردند که یکی از این شرکت‌ها در مسابقه سوپرنوای این نمایشگاه به مرحله فینال رسید و شرکتی دیگر نیز در مذاکرات تجاری در نمایشگاه موفق به جذب سرمایه‌گذار خارجی برای توسعه کسب و کار خود شد.

از سال آینده با تغییر نام فیوچر استارز به نورت استار (North Star) این نمایشگاه به صورت نمایشگاهی مستقل، اما همزمان با جیتکس در مرکز تجارت جهانی دوبی بین ۱۸ تا ۲۱ مهرماه برگزار خواهد شد.

در دوره گذشته همچنین برای هفتمین دوره متوالی روز فناوری ایران در نمایشگاه جیتکس با حضور هیات‌های تجاری از ایران، به منظور ملاقات فعالانICT کشور در بخش های مختلف با غرفه داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه جیتکس برگزار شد.

فدراسیون فناوری اطلاعات ایران و نمایندگی جیتکس در ایران سال آینده نیز، امکان حضور هیات‌های تجاری و همچنین بازدید از نمایشگاه را برای علاقمندان فراهم می‌کنند.

نحوه ثبت‌نام برای شرکت در این نمایشگاه برای بازدید از نمایشگاه، مشارکت در هیات‌های تجاری اعزامی و استفاده از حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت استارت‌آپ‌های در این نمایشگاه از طریق وب‌سایت فدراسیون فاوا (iictf.ir) و نمایندگی جیتکس در ایران (irgitex.com) در زمان مناسب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper