بررسی نقش مراکز تجاری و پایگاه‌های صادراتی ایران در خارج از کشور در توسعه صادرات کالا و خدمات ICT

در نخستین نشست تخصصی «توسعه صادرات خدمات فناوری اطلاعات» صورت گرفت

بررسی نقش مراکز تجاری و پایگاه‌های صادراتی ایران در خارج از کشور در توسعه صادرات کالا و خدمات ICT

 
 
نخستین نشست تخصصی «توسعه صادرات خدمات فناوری اطلاعات»

نخستین نشست تخصصی «توسعه صادرات خدمات فناوری اطلاعات» روز شنبه در محل اتاق ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ناشران دیجیتال، نخستین نشست تخصصی «توسعه صادرات خدمات فناوری اطلاعات»  روز شنبه دوم بهمن‌ماه با حضور نمایندگان معاونت استان‌ها و تشکل‌ها، کمیسیون دانش‌بنیان، انجمن ناشران دیجیتال، انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن همراه و پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این نشست پیرو درخواست کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از مرکز پژوهش‌های اتاق با هدف بررسی و مطالعه نقش مراکز تجاری ایران یا پایگاه‌های صادراتی خارج از کشور و شرکت‌های مدیریت صادرات در راستای توسعه صادرات فناوری اطلاعات و محتوای دیجیتال برگزار شد.

در این جلسه چالش‌های مرتبط با قوانین و مقررات، بازاریابی و تبلیغات، آموزش و شناسایی بازار‌های هدف صادراتی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد در جلسات آتی از نمایندگان سازمان توسعه تجارت ایران، معاونت علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفائی، وزارت ارتباطات و وزارت ارشاد نیز دعوت بعمل آید.

در عین حال مقرر شد جلساتی به منظور آشنایی صادرکنندگان این صنعت از زیرساخت‌های بوجود آمده توسط سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص اسناد تجاری هوشمند برگزار شود.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper