چگونه برای شرکت در هیات تجاری اعزامی ایران به جیتکس ۲۰۲۳ ثبت‌نام کنیم؟

برای شرکت در نمایشگاه جیتکس:

چگونه برای شرکت در هیات تجاری اعزامی ایران به جیتکس ۲۰۲۳ ثبت‌نام کنیم؟

 
 
اعزام هیات تجاری به جیتکس

به همت مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی و با مجوز سازمان توسعه تجارت، یک هیات بزرگ تجاری از ۲۴ تا ۲۸ مهرماه سال جاری برای مشارکت در نمایشگاه جیتکس گلوبال و نمایشگاه‌های جانبی بزرگ‌ترین رویداد فناوری منطقه به امارات متحده عربی اعزام می‌شوند.

به گزارش فدراسیون فاوا، این هیات تجاری ضمن بازدید از نمایشگاه‌های جیتکس گلوبال، جیتکس ایمپکت و اکسپند نورت استار، در رویداد روز فناوری ایران در امارات متحده عربی مشارکت خواهد کرد.

علاقمندان به شرکت در این هیات تجاری می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنت https://irgitex.com/business_delegation/ برای مشارکت در روز فناوری ایران در جیتکس ۲۰۲۳ ثبت‌نام کنند.

برای اطلاع از شرایط ثبت‌نام در این هیات و هزینه‌های مشارکت می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۵۳۰۷۵۱ و ۰۲۱۸۸۵۱۱۷۲۱ تماس بگیرید.

حضور در این هیات تجاری فرصت کم‌نظیری برای فعالان اقتصادی، فناوران، بازرگانان و علاقمندان به فناوری‌های نو است که اجازه می‌دهد ضمن آشنایی مشارکت‌کنندگان با تازه‌ترین دستاوردهای فناوری روز جهان که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، با شرکت در رویدادها به شبکه‌سازی و همتایابی در حاشیه بزرگ‌ترین رویداد فناوری منطقه بپردازند.

مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی آمادگی دارد علاوه بر برنامه‌های تنظیم شده برای مشارکت‌کنندگان در هیات تجاری به فراخور نیاز امکان برگزاری جلسات B2B برای حاضران در هیات ایجاد کند.

اطلاعات اقتصادی مشارکت‌کنندگان در این هیات می‌توانند در قالب همایش روز فناوری اطلاعات ایران در امارات متحده عربی و در اختیار غرفه‌داران بین‌المللی نمایشگاه جیتکس، اتاق‌های بازرگانی کشورهای مختلف که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، قرار خواهد گرفت گرفت.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper