سید ابراهیم رییسی فعالیت در اینستاگرام را از سر گرفت

علی‌رغم فیلترینگ در دولت سیزدهم:

سید ابراهیم رییسی فعالیت در اینستاگرام را از سر گرفت

 
 
حساب کاربری سید ابراهیم رییسی در اینستاگرام

یک سال از فیلتر شبکه اجتماعی اینستاگرام و واتس‌اپ می‌گذرد؛ پس از این اتفاق اعضای دولت از جمله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری فعالیت خود در این پلتفرم را متوقف کردند. با این حال روز پنج‌شنبه گذشته (شانزدهم شهریور) حساب کاربری اینستاگرام رئیسی یک پست جدید به اشتراک گذاشت. این اتفاق با انتقاد تعداد زیادی از کاربران مواجه شد که حجم زیادی از این انتقاد‌ها پای این پست جدید رئیس‌جمهوری دیده می‌شود.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از دنیای اقتصاد، بسیاری از کاربران در واکنش به فعالیت مجدد ابراهیم رئیسی در اینستاگرام، نسبت به فیلترینگ این شبکه اعتراض کرده‌اند و برخی دیگر هم خواسته‌اند حالا که رئیس‌جمهوری در این شبکه فعالیتش را شروع کرده، اینستاگرام رفع فیلتر شود. در آخرین روزهای شهریور سال ۱۴۰۱ شورای امنیت ملی دستور فیلترینگ اینستاگرام را داد. دو هفته پس از این فیلترینگ، ابراهیم رئیسی فعالیت خود در اینستاگرام را متوقف کرد. با این حال دی ماه سال گذشته و درست زمانی که بسیاری از کسب‌وکارها به خاطر فیلترینگ اینستاگرام دچار خسارت‌های میلیاردی شده بودند، حساب کاربری ابراهیم رئیسی در این شبکه تیک آبی گرفت و باز هم خبرساز شد.

آن زمان مهدی رحیمی، مدیرکل روابط عمومی ریاست‌جمهوری، اعلام کرد که طبق نامه‌نگاری با متا توانسته‌اند تیک آبی را از طریق اینستاگرام دریافت کنند. او تاکید کرده بود که ابراهیم رئیسی فعالیتی در اینستاگرام ندارد، اما برای آنکه تفاوت صفحه اصلی رئیس‌جمهوری با صفحه‌های مشابه و انتساب مطالب مخدوش مشخص شود، مکاتبه با متا را انجام داده و توانسته تیک آبی را دریافت کند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper