فراخوان رویداد بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲

از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منتشر شد:

فراخوان رویداد بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲

 
 
ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲

ششمین دوره رویداد جایزه بازی‌های جدی در سه بخش اصلی شامل جشنواره بازی‌های جدی، هکاتون بازی‌های جدی و سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی هر ساله به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با جذب حامیان این حوزه از جمله ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، بنیاد ملی نخبگان، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی به نمایندگی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

این رویداد در ششمین دوره خود تلاش می‌کند تا با برگزاری سه بخش کلیدی شامل جشنواره، هکاتون و سمپوزیوم، زیرساخت‌های علمی و صنعتی را برای توسعه بیش ‌از پیش بازی‌های جدی در کشور فراهم و حلقه‌های توسعه را از تحقیقات دانشگاهی تا تجاری‌سازی محصولات موجود در صنعت تقویت کند.

بخش اول: جشنواره بازی‌های جدی ۱۴۰۲

صاحبان اثر می‌توانند بازی خود را (نسخه جدید یک بازی یا نسخه به‌روزرسانی شده بازی در دوره‌های قبل جشنواره) نهایتا تا روز جمعه مورخ ۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ برای دبیرخانه جایزه ارسال کنند. پس از دریافت آثار ارسالی، بازی‌های جدی در سه مرحله مورد داوری تولید، داوری تجاری و داوری علمی قرار می‌گیرند و پس از بررسی‌های داوران، تیم‌های منتخب برای فینال، به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت. در مجموع بیش از ۴ میلیارد تومان جایزه در انتظار برندگان این بخش خواهد بود.

همچنین به شکل ویژه، منتخبین به‌منظور دریافت تسهیلات تجاری‌سازی، تبلیغات و یا کمک هزینه تولید بازی از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مدنظر قرار خواهند گرفت.

بخش دوم: هکاتون بازی‌های جدی ۱۴۰۲

هکاتون بازی‌های جدی، یک رویداد بازی‌سازی سه روزه است که در تهران، تبریز و اصفهان برگزار می‌شود. از سال جاری هکاتون به‌عنوان یک رویداد رقابتی مسئله‌محور، ذیل طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان قرار گرفت و با حمایت مادی این بنیاد و اعطای امتیاز نخبگی به برگزیدگان فرصتی ویژه برای شرکت‌کنندگان فراهم کرده است.

افراد و تیم‌های علاقه‌مند می‌توانند نهایتاً تا روز جمعه مورخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای بهره‌مندی از این فرصت و شرکت در رویداد به‌صورت فردی یا تیمی ثبت‌نام کنند. در مجموع تا سقف ۱۸۰ میلیون ریال جایزه در انتظار برندگان این بخش خواهد بود. همچنین علاوه بر جایزه نقدی، بازی‌های منتخبِ حامیان، برای توسعه بازی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

بخش سوم: سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۴۰۲

بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی، پذیرای مقاله‌های تخصصی در حوزه بازی‌های جدی است. مقاله‌ها فقط به زبان انگلیسی و نهایتا تا روز جمعه مورخ ۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ پذیرفته می‌‌شوند.

در مجموع تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال جایزه به مقاله‌های منتخب تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش‌های مختلف رویداد بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲ می‌توانند به وب‌سایت این رویداد به نشانی segap.ir مراجعه کنند.

پوستر ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲

پوستر ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper