مرکز تجاری ایران در امارات فردا رسما افتتاح می‌شود

با حضور معاون وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت ایران

مرکز تجاری ایران در امارات فردا رسما افتتاح می‌شود

 
 
مراسم افتتاح مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی

مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی فردا یکشنبه ۲۸ آذرماه جاری ساعت ۱۰ صبح به وقت دبی (۹:۳۰ به وقت تهران) با حضور علی‌رضا پیمان پاک، معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران در شهر دوبی رسما افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن ناشران دیجیتال، مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی به عنوان فرصتی جدید و بی‌سابقه با هدف رونق تجارت خارجی شرکت‌های ایرانی ایجاد شده است و با ارایه خدمات جامع، مسیر ورود کسب و کارهای ایرانی به امارات را تسهیل می‌کند.

مراسم افتتاح این مرکز یک‌شنبه ۱۸ آذرماه ساعت ۹:۳۰ صبح از طریق اینستاگرام باشگاه رهبران کسب و کار به آدرس https://instagram.com/biz_leaders_hub به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

چشم‌انداز این مرکز کمک به توسعه بازار شرکت‌های ایرانی، جهش تولید، توسعه اقتصادی کشور و تبدیل شدن مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در امارات به هاب اصلی تبادلات تجاری غیر نفتی ایران در منطقه است.

خدمات مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی

بر اساس این گزارش در این راستا ارایه خدمات تخصصی و حرفه‌ای شامل مشاوره حقوقی و عقد قرارداد، برگزاری دیدارهای دو جانبه و رویدادهای تجاری، پذیرش و اعزام هیات‌های تجاری، بازاریابی و همتایابی تجاری، تحقیق بازار و شیوه‌های ورود به بازارهدف، آموزش و توانمندسازی شرکت‌ها، مشاوره توسعه کسب و کار بین‌المللی، ثبت شرکت در امارات متحده عربی، خدمات تبلیغات و لجستیک… بخشی از تسهیلات و امکانات ارایه شده در مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی به تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی جهت ورود به بازار این کشور محسوب می‌شود.

در این مرکز خدماتی همچون مطالعه بازار و احصا موانع و مشکلات صادراتی کشور در بازار امارات، ارایه دفاتر کاری، هماهنگی برگزاری جلسات میان بازرگانان و شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر خدمات تخصصی و حرفه‌ای مرتبط با تجاری‌سازی و صادرات فناورانه ارایه می‌شود.

مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی با همکاری باشگاه مجازی رهبران کسب و کار ایران اولین مرکز تجاری هیبریدی ایران در خارج از کشور را جهت معرفی محصولات و خدمات ۱۰۰۰ برند ایرانی در کشورهای عربی ایجاد نموده است. بـاشگاه مـجازی رهبران کسب و کار ایران بستری هوشمند برای تبادل اطلاعات دست‌اندرکاران تولید، صادرات و واردات کشور است.

این مرکز در نظر دارد تا پایان دی ماه نسبت به ثبت‌نام از دارندگان کارت عضویت اتاق و کارت بازرگانی در باشگاه مجازی و موتور جست و جوی کسب و کار ایران به صورت رایگان اقدام نماید.

اطلاعات بیشتر از طریق آدرس اینترنتی باشگاه رهبران کسب و کار (bizleadershub.com) قابل دسترسی است.

 
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper