چشم‌انداز صنعت ICT در ۱‍۴۰۱

در نخستین جلسه هیات مدیره فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در سال جاری مطرح شد:

چشم‌انداز صنعت ICT در ۱‍۴۰۱

 
 
فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

نخستین جلسه هیات مدیره فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در سال ۱۴۰۱ سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ناشران دیجیتال ، در نخستین جلسه هیات مدیره فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در سال ۱۴۰۱، اعضای هیات مدیره در خصوص چشم‌انداز اقتصادی سال ۱۴۰۱ و برنامه‌های فدراسیون برای سال جاری رایزنی و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه، محمد رضا طلایی، رییس هیات مدیره ضمن ارائه گزارشی از تحولات ابتدای سال جاری در حوزه فناوری اطلاعات از زمینه‌سازی برای تشکیل کارگروه با محوریت وزارت ارتباطات برای صادرات فناوری اطلاعات در دولت خبر داد.

مسعود شنتیایی در این نشست در مورد آثار تحولات بین‌المللی و سیاست خارجی بر شرایط اقتصادی کشور صحبت کرد.

در ادامه جلسه محمدرضا طلایی و افشین کلاهی در خصوص ظرفیت‌های فعالیت‌های کسب و کارهای ایرانی در بازارهای بین‌المللی به ویژه حضور کسب و کارهای دانش‌بنیان در بازارهای خارجی صحبت کردند.

علی مسعودی در این نشست در مورد افزایش قاچاق کالاهای فناوری اطلاعات صحبت کرد.

سعید رسولف در این جلسه در خصوص کیفیت اینترنت و وضعیت ارتباطات در سال جاری مسائلی را مطرح کرد.

در ادامه این جلسه مقرر شد که جلسات هیات مدیره فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران نخستین یک‌شنبه هر ماه برگزار شود.

در ادامه جلسه شهرام حاج قربانی، دبیر فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در خصوص زمینه‌سازی برای برگزاری مجمع عمومی فدراسیون در سال جاری اطلاعاتی را ارائه کرد.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper