جلسه هیات مدیره فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

روز سه‌شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد:

جلسه هیات مدیره فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

 
 
فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

جلسه هیات مدیره فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران روز سه‌شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ناشران دیجیتال، در دومین جلسه هیات مدیره فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در سال ۱۴۰۱ علاوه بر بررسی آخرین اخبار حوزه فاوا در طول یک ماه گذشته و اعلام زمان‌بندی برگزاری جلسات هیات مدیره در طول سال جاری، گزارشی در مورد جلسات کمیته بومی سازی تجهیزات شبکه ملی اطلاعات و چهارمین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات ارائه شد.

در ابتدای این جلسه محمدرضا طلایی، رییس هیات مدیره فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با اشاره به تغییرات جدید در سازمان توسعه تجارت، از تغییر چارت سازمانی و برخی مدیران ارشد این نهاد خبر داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به عمان، استقبال از ایشان را توسط سلطان عمان بی‌سابقه توصیف کرد و از چشم‌انداز روشن روابط تجاری میان ایران و عمان پس از این سفر گفت.

موضوع سردرگمی در مورد ممنوعیت واردات آی‌فون و تصمیم دولت برای حذف سابقه واردات و سپس وضع مجدد این شرط برای واردات موبایل از دیگر موضوعاتی بود که توسط اعضای هیات مدیره مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه موضوع تحولات مرتبط با اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، از جمله لغو انتخابات هیات مدیره، استعفای رییس هیات مدیره و تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تفکیک این اتحادیه صنفی به دو اتحادیه خدمات و کالایی مورد بررسی قرار گرفت.

موضوع وی‌او‌دی‌ها و ارتباط با ساترا از جمله مسائل دیگری بود که از سوی اعضای هیات مدیره در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

شهرام حاج‌قربانی دبیر فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران جدول کامل برگزاری جلسات هیات مدیره در طول سال آینده را در اختیار اعضا قرار داد و با تصمیم اعضا قرار شد که جلسات هیات مدیره مطابق برنامه یک‌شنبه اول هر ماه برگزار شود.

گزارش کارگروه سخت‌افزار و جلسات شبکه ملی اطلاعات

در ادامه جلسه علی مسعودی، گزارشی از برگزاری جلسات کارگروه سخت‌افزار کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران ارائه داد و همچنین به حضور نماینده فدراسیون در جلسات کمیته بومی سازی تجهیزات شبکه ملی اطلاعات و چهارمین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات اشاره شد.

ارائه گزارش کامل جلسات کمیته بومی سازی تجهیزات شبکه ملی اطلاعات و چهارمین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات به دلیل غیبت مسعود شنتیایی به جلسه بعد موکول شد.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper